تاریخ : چهارشنبه 22 اسفند 1397     |     کد : 1245

به منظور ارایه خدمات بهینه به شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی؛

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان عون بن علی با شرکای تجاری و شرکت های بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات رفاهی و تفریحی در تفرجگاه عینالی

 
جلسه برنامه ریزی و هم اندیشی سازمان عون بن علی با حضور شرکای تجاری و شرکت های بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات رفاهی و تفریحی در تفرجگاه عینالی به منظور ارایه خدمات بهینه به شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی سال 98 در سال کنفرانس این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز؛ فیروزیان مدیرعامل سازمان در این جلسه بهبود ارائه خدمات به شهروندان را موثر بر افزایش گردشگر و درآمدهای این سازمان خواند و بیان نمود: در کنار تلاش شبانه روزی همکارانم برای افزایش زیبایی های بصری و فراهم نمودن زیرساخت های لازم، ارائه خدمات مطلوب توسط اماکن خدماتی، رفاهی و تفریحی موجب جلب رضایت حداکثری گردشگران می گردد.

فیروزیان توسعه امکانات رفاهی و تفریحی تفرجگاه عینالی را موثر در افزایش بازدید کنندگان این تفرجگاه نسبت به سال های گذشته دانست و بیان نمود: با احداث آلاچیق های عشایر(اوبا)، افزایش بوفه، ایجاد اماکن تفریحی اعم از زیپ لاین،پیست کارتینگ، باشگاه اسب سواری و برپای نمایشگاه های مختلف صنایع دستی، هنری و سوغاتی شاهد افزایش گردشگران هستیم و سعی می کنیم با هم اندیشی و همفکری تفرجگاه را متفاوت از سال های قبل برای استقبال از بهار و نیز پذیرایی مناسب و آبرومند از میهمانان نوروزی آماده کنیم.

وی نظارت دقیق و منظم بر خدمات مکانهای رفاهی و خدماتی تفرجگاه عینالی را در ایام نوروز از مهم ترین برنامه های سازمان شمرد و گفت: در کنار تلاش شبانه روزی برای زیباسازی تفرجگاه با نظارت مستمر در ایام نوروز عملکرد اماکن ارئه دهنده خدمات رفاهی تفریحی همچون مجموعه تله کابین، زیپ لاین، باشگاه اسب سواری، رستوران، کافی شاپ ها و بوفه های مجموعه عینالی تحت نظارت کامل خواهد بود و عملکردشان مورد پایش قرار می گیرد.

در ادامه جلسه، هر یک از مدیران شرکت های حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه هرچه بهتر شدن ارائه خدمات در طول تعطیلات نوروزی پرداختند.





مهدی عبداله نژاد